محل تبلیغات شما

انواع سرویس سیستم همکاری در فروش

در دنیا تا کنون سرویس‌های همکاری در فروش مختلفی شکل گرفته اما چندین نمونه از آن به‌عنوان شاخص‌های این مورد به‌حساب می‌آیند که هر کدام را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

همکاری در فروش خدمات

یکی از شاخص‌ترین مدل‌های همکاری در فروش مخصوصا در ایران، همکاری در فروش سرویس‌های هاست و سرور است. سرویس‌های هاستینگ به‌ازای هر خرید هاست ممکن است تا ۱۵ درصد به شما پورسانت بدهند. رویه مرسوم در وب‌سایت‌های بزرگ به‌این صورت است که در قسمتی از سایت (معمولا قسمت فوتر) می‌نویسند، سرورهای این سایت توسط سرورهای قدرمتمند… میزبانی می‌شود. جمله‌هایی از این دست، یک لینک به سایت هاستیگ می‌دهند که همان آدرس اختصاصی آن‌ها برای همکاری در فروش است. البته این مورد را نباید با نمایندگی هاست و سرور اشتباه بگیرید. در نمایندگی شما باید ابتدا یک پنل نمایندگی خریداری و سپس شروع به فروختن کنید، در حالی که در مدل همکاری، شما صرفا کاربر را به سایت موردنظر هدایت می‌کنید.

همکاری در فروش محصول فیزیکی (فروشگاه‌های اینترنتی)

پر استفاده‌ترین مدل همکاری در فروش در دنیا، مدل همکاری در فروش محصولات فیزیکی است. فروشگاه آمازون هم یکی از پیشگامان این مورد بوده و بسیاری از افراد در سراسر دنیا از این طریق برای خود درآمدزایی دارند. بسیاری از اینفلوئنسر های مطرح از این طریق در شبکه‌های اجتماعی خود، مردم را تشویق به خرید از یک لینک و یا حتی باز کردن آن می‌کنند. مدل توسعه‌یافته و مرسوم این حالت در آمریکا به این صورت است که یوتیوبرها در ویدیویی از یک محصول رونمایی می‌کنند. رونمایی کردن هم می‌تواند به شیوه بررسی، معرفی کلی و یا آن‌باکسینگ (جعبه‌گشایی) باشد. همه این افراد تاکید دارند که برای خرید از لینک‌های موجود در دیسکریپشن (توضیحات) استفاده کنید.

همین الان خواندن ادامه این مقاله را کنار بگذارید و هر محصولی را که فکرش می‌کنید را در یوتیوب سرچ کنید. بسیاری از محصولات مطرح بیش از ۱۰ ویدیو به این صورت دارند. حال در این بازار هرکس کارش را بهتر انجام دهد و بازدید و دنبال‌کننده بیشتری داشته باشد، درآمد بیشتری خواهد داشت. همچنین اینفلوئنسرهای یوتیوب که به آن‌ها یوتیوبر نیز می‌گویند، پس از شهرت دیگر خودشان محصولی را خریداری نمی‌کنند، بلکه شرکت سازنده برای آن‌ها محصول خود را فرستاده و حتی در مواردی که یوتیوبر بسیار معروف باشد، پول تبلیغ را هم به یوتیوبر می‌دهند.

آمازونی که امروزه در ایران می‌شناسیم، دیجی‌کالا نام دارد و به‌خوبی سیستم همکاری در فروش خود را آغاز کرده است. سیستم افیلیت دیجی‌کالا به شما این اجازه را می‌دهد که برای گروهی از محصولات و یا یک محصول، لینک اختصاصی دریافت کنید. حال شما می‌توانید این لینک را در وب‌سایت خود و یا رسانه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید. به‌دلیل گسترده بودن طیف محصولات این فروشگاه اینترنتی، درصد پورسانت‌ها نیز متفاوت است و در کمترین حالت ۲ درصد و حداکثر ۱۰ درصد خواهد بود. دیجی‌کالا بیش از ۲۰۰ هزار محصول دارد و شما می‌توانید در هر دسته‌ای که علاقه دارید، محصولات این سایت را به‌دیگران معرفی کنید. راه طولانی برای نزدیک شدن به فرم جهانی وجود ندارد و حتما به‌زودی آپارات با قابلیت گذاشتن لینک در توضیحات ویدیو (برای همه کاربران)، می‌تواند بازار ویدیوهای معرفی و بررسی محصول را به‌شکل یوتیوبرهای آمریکایی، در ایران داغ کند.

علاوه بر دیجی‌کالا، فروشگاه‌های همکاری در فروش بسیاری در ایران فعالیت می‌کنند که سابقه برخی از آن‌ها بیشتر از ۱۰ سال است. اما همیشه کیفیت حرف اول را می‌زند. هم‌اکنون در بسیاری از سایت‌های دانلودی در ایران می‌توانید نمونه‌های همکاری در فروش را مشاهده کنید. تم و فرم پوسترهای همه این محصولات هم شبیه یک‌دیگر بوده و سود بسیار بالایی هم برای بازاریاب‌ها دارند. برای من خود من در ابتدای دوران وبلاگ‌نویسی در بلاگفا یک‌بار از این سرویس‌های همکاری در فروش استفاده کردم و در زمان خود درآمد نسبتا خوبی هم داشت زیرا سود هر خرید ۳۰ درصد بود. ولی کیفیت این محصولات بالا نیست و کمتر کسی است که پس از یک بار خرید دوباره از این فروشگاه‌های اینترنتی (زرد!) خرید می‌کند.

همکاری در فروش محصولات دانلودی

همانند محصولات فیزیکی، روند مشابهی برای محصولات دانلودی در سایت‌ها وجود دارد. بسیاری از سایت‌ها محصولات آموزشی خود را وارد این سیستم کرده‌اند. نمونه موفق و کارآمد سیستم همکاری در فروش برای محصولات دانلودی را در قسمت بعد به‌صورت کامل بررسی خواهیم کرد.

همکاری در فروش آثار سینمایی و موسیقی

اگر یادتان باشد در سال‌های گذشته زمانی که یک فیلم ایرانی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شد، بسیاری‌های سایت‌های دانلود فیلم، آن‌ها را به‌صورت رایگان و غیرقانونی منتشر می‌کردند. حال امروزه دانلود را قبل نام یکی از فیلم‌های شبکه نمایش خانگی بنویسد و در گوگل سرچ کنید. نتیجه‌ها بسیار متفاوت است و بسیاری از سایت‌ها به یک واسط فروش لینک داده‌اند.

جریان از این قرار است که برای اولین بار شرکت تصویرگستر پاسارگاد، تصمیم گرفت که علاوه بر فروش فیزیکی، نسخه دانلودی را هم منتشر کند. با اینکه خیلی دیر، اما بالاخره اتفاق افتاد و سایت‌های واسط فروش برای دانلود قانونی فیلم و سریال با همکاری رسانه‌های توزیع در نمایش‌خانگی، راه افتاند. شما امروزه بدون داشتن مهارت خاصی می‌توانید لینک‌های اختصاصی مربوط به خود را از این سایت‌ها گرفته و آن‌ها را در سایت، وبلاگ شخصی و رسانه‌های اجتماعی منتشر کنید.

حال شما می‌توانید با مراجعه به‌سایت‌ عصرآپلود یک حساب کاربری ساخته و وارد قسمت همکاری در فروش آن شوید. پست از تکمیل اطلاعات می‌توانید به لیستی از فیلم‌ها و سریال‌های شبکه نمایش خانگی دسترسی داشته باشید. با کلیک بر روی هر کدام می‌توانید لینک اختصاصی خود را برای هر کیفیت فایل دریافت کنید. نکته قابل توجه این سایت‌ها و کلا سایر سایت‌های همکاری در فروش محتوای تصویری نمایش خانگی این است که پورسانت ۳۰% به شما می‌دهند. سایت‌های دانلود امروزه از این طریق درآمد بسیار بالایی دارند و همچنین سایر سایت‌ها هم برای درآمدزایی نسخه‌های قانونی فیلم‌ها را به‌اشتراک می‌گذارند. علاوه بر وب‌سایت عصرآپلود، سایت‌های مانند آپ‌نما، سرو رسانه پارسیان و سلام سینما نیز سرویس مشابهی دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

پس از موفقیت در فروش محصولات سینمایی وب‌سایت بیپ‌تونز با راه‌اندازی سیستم همکاری در فروش، پای آلبوم‌های موسیقی را هم به دانلود قانونی باز کرد و به‌زودی همانند سینما از این پس شاهد دانلود قانونی آلبوم‌های موسیقی در کشور هستیم.

همکاری در فروش با دعوت از دوستان

مدل دیگری هم از سیستم همکاری در فروش در دنیا مرسوم است و آن هم همکاری در فروش از طریق دعوت دوستان است. بسیاری از استا‌رت‌آپ‌های ایرانی هم از تکنیک برای افزایش کاربران استفاده می‌کنند. تفاوت این سری همکاری در فروش در این است که شما چیزی را نمی‌توانید برداشت کنید. در این مدل شما خود یک حساب فعال دارید و مدام از سرویسی استفاده می‌کنید.

حال این سرویس برای این‌که شما را وفادارتر کرده و همچنین کاربر جدید جذب کند، درصورت معرفی دوستان به شما اعتباری نیز می‌دهد. برای مثال در تاکسی‌های اینترنتی در ایران این مسئله به‌شکلی جا افتاده وجود دارد و با معرفی دوستان دیگر، می‌توانید یک سفر رایگان داشته باشید. سرویس‌های آپلود، اکانت‌ سایت‌های دانلود، کتابخانه‌ها آنلاین و… اغلب از این فرم استفاده می‌کنند. در این حالت شما کاربر جدیدی را معرفی کرده‌اید و پورسانت دریافت می‌کنید اما همین پورسانت تنها در سرویس همان کسب و کار قابل پرداخت است.

سخن پایانی همکاری در فروش

کسب درآمد از اینترنت شیوه های مختلف و متعددی دارد و کارشناسان و مشاوران تحارت الکترونیک بر اهمیت سیستم همکاری در فروش تاکید دارند و اینکه به عنوان یک شیوه کیب و کار آنلاین همیشه خواهان و طرفدار خود را داشته و می تواند منبع کسب درآمد برای افراد زیادی باشد.

تاثیر همکاری در فروش در کسب و کار

انواع سرویس سیستم همکاری در فروش

همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ Affiliate Marketing

همکاری ,محصولات ,یک ,هم ,می‌توانید ,سیستم ,همکاری در ,در فروش ,از این ,بسیاری از ,سیستم همکاری ,شبکه نمایش خانگی ,برای محصولات دانلودی ,سرویس سیستم همکاری ,انواع سرویس سیستم

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

emobglycsym اشعار احمد محمود امپراطور erblotmacla فایل اکی مرجع فروش و خرید انواع پایان نامه ، تحقیق ، مقاله ، پروژه ، ترجمه ، پاورپوینت ، انواع طرح های کسب و کار و ... تصمیم کبری همسفران نمایندگی لویی پاستور وبلاگ حقوقی محمد حسنی تاپ تکواندو ایران-IRAN TOPTAEKWONDO(روابط عمومی) tronorrenso حـــِـــرزِ رحمتـــــ